سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[صرفاً جهت اطلاع

عرض شود خدمت مبارکتون در مورد مطلب پایین

لپتاپمونو دادن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


+نوشته شده در دوشنبه 91/11/30ساعت 2:32 عصرتوسط وحدت آباد | نظرات ()
طبقه بندی: ()
هنرمندان فریدونشهر

سلام دوستان امروز اومدم آخرین ورژن هنرمندی مسولان شهرمونو به رختون بکشم به شرط اینکه قول بدید حسادت نکنید!!!!

چند وقت پیش یکی از مسولای درجه یک و توپ شهرمون که کارمند فرمانداری شهر هم تشریف دارن قول فرموند به نفر برتر کلاس طرح صالحین بچه های راهنمایی ما که حافظ جزء سی باشه یه لپ تاپ جایزه بدن بعد از سه ماه دوندگی که پول تاکسی های ما بیشتر از ول لپ تاپ شده این لپ تاپو به ما ارزونی داشتن و دادان حالا بعد از چند روز دلنگ دلنگ تشریف آوردن که ما لپ تاپمونو میخوایم و با چشم گریه و اشک بار لپ تاپو بردن!!!!!و گفتن به شما نمیرسه پرسیدیم چرا گفتن مردم معترضن گفتیم کیا گفتن پریا نمیگیم تا اونجاتون بسوزه!!!! گفتیم بابا حالا اومدیمو این خواهخر پریا گفته بودن ما خوشمون به این حضرات نمیاد برید سرشونو ببرید بعد تکلیف چی بود؟!!!!!! فرمودن حرف آبجی پریا کاملا متینو محترم شما هم که سیریش و سقر اگه خدا قبول کنه....... اللهم تقبل منا هذالقربان!!!!!!

حالا از ما انتظار دارین این بچه ها رو جذب کنیم و مسجدی و ولایی بشن انتظار دارید این بچه ده دوازده ساله تو زوقش نخوره و معاند نشه بابا یه یه چیزی نخورید یا اگه خواستید بخورید قشقش همراهتون باشه یا یه حرف نزنید یه کار نکنید یا اگه زدید تا تهش وایستید چرا با حماقتتون مردم رو به نظام بد بین میکنید؟!!

حالا موندم چرا خواهشاً فیلتر نکن آقای بوق جواب بده

شنوندگان عزیز توجه فرمایید!!!!! شنوندگان عزیز توجه فرمایید!!!! فرمانداری فریدونشهر بخاطر حرف دوتا ناقص عقل که من قول میدم نبوده هدیه اش رو که رسماً به نفر برتر قرآن داداه بود پس گرفت و گفت ملت حسودیشون میشه!!!! البت به دروغ!!!! حسین ییی بای!!!

 صدای مارو از فلسطین میشنوید

یاللمسلمین ان الفلسطین الثانی هذا المدینه ادرکنی ادرکنی

 


+نوشته شده در سه شنبه 91/11/17ساعت 10:34 صبحتوسط وحدت آباد | نظرات ()
طبقه بندی: ()
رحمتی که موجب غضب میشه

 برف برکت الهی موجب بی برکتی

همه جا میگن برف و بارون برکت و رحمت الهی اما حالا میگم چطور میشه که موجب غضب خداوند میشه.

اگه تو همین اینترنت یه سرچ کوچولو بکنید (( پیست اسکی شهرسان فریدونشهر)) اونوقت میبیند که چه خبره !!! تو شهرستان ما  طبق گفته خودشون تا الان نزدیک چهار متر برف تو ارتفاعات باریده.

روز شهادت امام حسن مجتبی و حضرت رسول بود از هئت برمیگشتیم که خبر رسید که تو یکی از تپه هی کنار شهر(تپه نه گوش) یه اتوبوس دختر و پسر رفتن مشروب خوردن و  در کنار بزن و برقصشون یه کم اسکی هم کردن گفتم بریم سراغشون گفتن تموم شده و رفتن. امروز خبر دار شدم که بچه های یکی از پایگاه های اطراف تو محل حاظر شدن و باهاشون برخورد کردن. و اما ماجرا!!!

یکی از بچه هامون میگفت ما تو منطقه حاظر شدیم و یه کم جر و بحث کردیم دعوا کردیم و زنگ زدیم نیرو انتظامی و اونا هم سریع بعد از چهل دقیقه رسیدن بدون هیچ برخوردی فقط خواستن قضیه رو تموم کنن و برن میگم بابا مسلمون نیستید دین ندارید که روز شهادت پیامبر و امام حسن این کارا رو میکنید؟!!  هی انکار میکردن که ما نبودیم!!!!! یه پسر بچه کوچیک سید اومد به نیرو انتظامی گفت به جدم قسم که امروز روز شهادتشه اینا وسط خیابون به سلامتی شراب میخوردن و دختر و پسر با هم میرقصیدن!!! به نیرو انتظامی میگم چرا برخورد نمیکنید ما بیست نفر شاهد هستیم میگه من اجازه ندارم!!! میگفت فقط یه گروهبان یه کم سرو صدا کردو مخالفت کرد!!!

یه مشت اوباش از یه قبرستون دیگه پاشن بیان شهر مارو به لجن بکشن و برن که چیه برف اومده !!! اومدن پیست!! بسیج چیزی نگه!!! چرا چون حجمه فرهنگی و امنیتی داره !!!  وظیفه نیرو انتظامیه کسی دخالت نکنه!!!! اما اونا هم دست از پا خطا نمیکنن چرا ؟!! چون دادستان اجازه ندادن چهل نفر اوباش و مفسد فی الارض با هم دستگیر بشن!! چرا ؟!!! نمیدونم!! اما یه احتمالاتی هست....

1-شاید نمیخوان اسم شهر بد در بره که توش فساد زیاده!!!

2- شاید جا برای این همه اراذل و اوباش ندارن!!

3- شاید جرم ثابت نشده و  فیلم نبوده و شاهد نداشتن و نیرو انتظامی نبوده و متهمی در کار نبوده و آثار جرمی  هم نبوده!!!!

4- اصلا شاید به صلاح نبوده به شماها چه؟!!

5- یا شایدم مشکل جای دیگس که ما ن میدونیم

آ خه پیست اسکی شهرستان فریدونشهر  منبع درآمد شهرستانهشوخیخیلی خنده‌دار!!!! اینا که میان پیست از لب جاده ویوپ کرایه میکنن و مردم مارو از گشنگی نجات میدن!!!!!جالب بود

حالا بماند که اونا از آب معدنی تا گوشت و نونشون هم از شهرستان خودشون میگیرن و  هیچ در آمدی برای شهر ما ندارن از زیر بلیت پیست که اونم معلوم نیست چنده و از کیا میگیرن و چقد هست که اونم نمیدن در میرن و هیچ درآمد مالی ندارن و ما فقط دلمونو به آیندش خوش کردیم!!!!

 

 

پیست اسکی

نمیدونم چرا همه ساکتن حالا گیریم که درآمد هم داشته باشه ائنم نه سالی مثلا بیست میلیون و حتی صد میلیون !!! صد میلیارد اونم نه ریال و تومان دلار!!!! به چه قیمتی؟!!!! به چه قیمتی؟!!!! گسترش فساد؟!!! ترویج فحشا؟!!! میدون دادن به یه سری بی سرو و بی پا که همه جور کثافت کاری ای به اسم پیست و اسکی میکنن؟!!!! البته با عرض پوزش از اون عده قلیل که واقعاً برای تفریح و اسکی میرن.که اونم بچه های با صفای شهر خودمونن!!

بخدا ما برای هیچ و پوچ به اسم پیست اسکی و توریست پذیری و هزار کوفت و زهر مار و بهونه های رنگی و حرفای قشنگ داریم شهرمونو به یه مرکز فساد تبدیل میکنیم توریستی که یه روزه میاد و بر میگرده فقط دسشوییش زو تو شهر ما میره به درد شهرمون نمیخوره جز اینکه فرهنگ فساد رو برامون گسترش میده نه قط پیست آبشار پونه زار هر جایی که الان ما داریم به اسم توریست و بخاطر اینکه مبادا کسی از دستمون ناراحت بشه و دیگه نیاد هیچ حرفی نمیزنیم سکوت محض که هیچی فقط داریم تبلیغ میکنیم عکسای مستحجنی رو که میذارن فیلتر میکنیم کوچکترین اعتراض رو تو نطفه خفه میکنیم وبلاگ فیلتر میکنیم مبادا کسی بر علیهمون حرف بزنه حتی اگه حقیقت محض باشه!!!!

خواهش میکنم مسولین شهرستان مخصوصاً مسولینی که ستقیماً ارتباط دارن بجای فیلتر وبلاگ جواب بدن!!!

عکساشو تو فیس بوک و ... میتونید ببینید من بذارم فیلترم میکنن!!!


+نوشته شده در دوشنبه 91/11/2ساعت 3:19 عصرتوسط وحدت آباد | نظرات ()
طبقه بندی: ()